You had a lot of moments that didn't last forever

hejsan, dålig uppdate men jag måste prioritera mina läxor i första hand. Hade matte, och engelska. Har pluggat hela dagen, kul ? NEJ inte riktigt! Imorn har jag arabiska haha, asså jag kan ingenting men jag går i det för att få mer poäng till gymnasiet. Man får poäng om man får MVG, eller A då som vi har. Jag kommer lätt kunna få det för att våran arabiska lärare e lite RaNdOm... Är hos min kusin, hon har hjälpt mig med plugget, tack Regina love u. Min pappa kommer 22.00 och hämtar mig vilket är nu så jag måste dra hejdå hare gött bloggar nog inte mer idag så jaa, det blir godnatt nu. Bloggar på morgonen♥
Ps. Jag bloggade imorse känner mig stolt HAHA.
En bild från sommaren 2010, lite brun jag var HAHA, hade precis kommit från spanien. Bränd som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0