love hurts

Heej, har vart hos ögonläkaren. Köpte sex stycken tabletter för 225kr asså vafaaaaan ?? VRF så dyrt ? man köper typ 300 tabletter för så mycket pengar. Men vad ska jag göra ? Jag är ju tvungen att köpa de. Vad gör man inte för sitt fina öga? Aja, nog med det asså just nu mår jag piss. Jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Min bästa vän har valt en kille över mig och han var mitt ex. Asså vad tycker ni läsare brukar man ta sin bästa väns ex den jag älskar och älskat? Asså om hon börjar gilla han fine men sen att hon inte förstår att om hon blir tsm med han har hon svikit mig det svider.  Jag älskar ju han...SNÄLLA JAG BEHÖVER TIPS SÅ KOMMENTERA ♥♥ Btw har två prov imorn. Kuul..... AJa hejdå.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0