Lördag är vad vi gillar!

God Morgon alla. vakna för nån timme sen. Åt frukost och nu pluggar jag Science. Har tre prov nästa vecka sen äre lov :D Åker kanske till mamma vi får se. Annars stannar jag här i borås och firar Halloween här. På fredag nästa vecka har de ngn sovaöver sak (Tjejkväll), och då äre bara tjejer och vi kommer typ fixa naglarna basta ha spa osv. Det är ju kul. Jag ska vara med Tara idag, vi har inte vart på evigheter men jag har typ inte tid jag pluggar ju varje dag. Så jag och hon brukar vara på Fredagar eller Lördagar. Bloggar mer sen ♥
Ps. Bilderna vi tog igår kan jag inte lägga ut förrän jag kommer hem, för jag har inte med mig min kabelsak. 
OMG, hittade den här bilden på datan. SHIIET får man en kille med en sån mage så äre gudligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0