Lilia glöm han nu! Han är inte värd en som fin tjej som dig. Iaf inte när han visar att han är så omogen och glömmer dig på en dag..

Hej hej. Jag är glad som vanligt. Hjärtat svider ibland men mår ändå bra. Ibland kanske man måste gå över den killen man älskat i typ 5 år eller mer... Jag ska äta lite nu, sen ska jag tvätta :) Imorn blire packa som en galning. GAASH vad jag längtar, mest av allt är ju att jag kommer få träffa mina klasskamrater som jag saknat så mycket och självklart min mamma som jag saknat mest! Jag bloggar mer sen♥
JUUUSTE, glömde proven idag gick jättebra klara mig i fysiken så nu behöver jag inte ha F i fysik och jag vet att jag klara engelskan också. känns skönt. På torsdag äre biologi prov sen äre looooov  för mig eftersom jag ska ta ledigt på fredag YIIHAA:)
Jag ska ju snart ta hål :DDD
Elise
Malin
Tara
jag
Det ska vara 2011 såklart.
Asså lovet kommer rocka håååårt, med de bästa, (Elise, Malin, Tara kanske Hanna) åhh *love it*. Sen ska ju jag ta hål i underläppen. Kan lovet bli bättre ? Svaret är NEJ ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0