läxfriii dag :)

Heejsan bloggen ! Jag hann tyvärr inte blogga imorse jag var trött så jag orkade inte vakna extra tidigt hehe. Kom nyss hem, var i skolan som vanligt. Vad har ni gjort för skojj ? Har grammatiks papper som ska lämnas in imorn men eftrsom jag redan gjort klart den så blire lite läxfritt. Måste fortsätta med Boken om mig åhh, den blir aldrig klar ... Aja, ni får hare gött tills jag bloggar igen vilket blir soon ¦)♥ Ni får ursäkta dåliga kameran, men jag måste ta bilder med min mobil eftersom min systemkamera är hos min mamma. Men jag kommer hämta den när jag åker till henne nu på höstlovet.

Dagens outfit:
Byxor - Cheep monday köpt på Face
Tröja - Lager 157
Halsduk - Gina Tricot

Kommentarer
Postat av: katta

ooooppp , finiis :) <3

2011-10-11 @ 18:06:29
URL: http://kpuuhaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0