kärlek vad är det för nå skit den hittar aldrig hit nej den når aldrig fram.

Hejj, hade det underbart med Tara. Pappa kom och hämtade mig och nu är jag hemma. Ska typ chilla lite och snacka med pappa om resan till mamma. Asså mår lite sädär nu, fast det har inget med att jag ska snacka med min pappa utan en annan grej. Kärlek är hopplöst ibland eller vad tycker ni ?? När man hittat den rätta så blir allt så fel. Och sen typ ska alla gilla en och samma kille. -.-' Bloggar mer sen puss.
BILDBOMB från igår, (när vi myste lite sådär)
VI ÄR SVULL I KNOW!!
Regina har Justin Biebers parfym som inte finns i Sverige för Sverige är efterbliven. Den är köpt i USA, Och jag ska fan beställa sån så fort jag har pengar :))
OMB
Ett halsband som är sååå snyggt som hon köpte från Österrike. Hon sa att de hade en massa JB saker och hon kunde inte köpa ngt till mig för hon är bajsfaan. Hon ba men jag visste inte(alltså hon tänkte inte på mig..) HAHA

Kommentarer
Postat av: regina

hahahah älskliing då, klart jag tänkte på dig.. tänkte ba inte på att du ville ha typ allt :(<3

2011-10-23 @ 00:11:37
URL: http://rnamroud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0