BILDBOMB!♥

tjena, jag orkar verkligen inte plugga!! min hjärna e dööd så drf tänkte jag att jag har en bildbomb från, när jag och tara(min bff) var i liseberg! Och de sista dagarna innan jag flyttade till min pappa då jag var med malin, kolla gärna henne blogg här!♥
Jag och tara, lite nervösa innan vi skulle åka Atmostfear !
Jag och tara.
Atmostfear..
ÄLSKAR DIG!♥
Tara och jag !
Snygga malin när vi åt en sista middag ihop ♥♥
Malin vi har inte träffats sen agusti shiiiet, det var as längesen! jag saknar dig sjukt mycket,
vått eller torrt så kommer jag finnas för dig, du vet att du alltid kan snacka med mig även om
vi bor ungefär 88mil ifrån varandra !!! hoppas vi ses snart på halloween lovet så kan vi dra på
boda boo :)) puss på dej älskar dig för evigt min andra hälft min ängel som fall ner på jorden och gjorde
mina dagar då¨jag bodde i östersund♥♥¨  Förlåt alla läsare nu kanske ni tycker att jag e dryg men det skiter jag i för att malin betyder mycket och jag kände att skriva det här nu.. Kolla gärna hennes blogg, här är länken igen (klicka här)

Kommentarer
Postat av: malin

åh, Lilia älskling! Det där värmde och jag säger dsm! Jag saknar dig med, som faaan! kom på lovet!! du är min andra hälft och utan dig så hade jag inte kunnat levt... du är min ängel och jag älskar dig precis för den du är!!

2011-10-11 @ 21:00:56
URL: http://esbjornson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0