att börja blogga igen känns inte fel..

hej hej bloggen, nu har jag bestämt mig!! jag ska börja blogga igen hur kul ska inte det bli! Missa INTE tävlingen som är på fotomojjes blogg http://fotomojjet.devote.se/blogs/13065974/vinn-valfritt-oerhaenge.htm ni kan vinna jättefina örhängen, om ni inte vill vara med kan ni gå in på http://mestore.se och köpa smycken som ni själv vill ha! Jag kommer köpa massa smycken där snart !
Idag var jag i skolan ! Ni som inte vet går jag ju inte på lugnviksskolan längre utan jag har börjat på IES ( Internationella engelska skolan). Jag måste plugga har Historia prov nästa vecka! Det är om första, andra världkriget och om massa revolutioner.. Jag går i åttan men vi på engeslka skolan har niornas nivå, så det är som att jag går i nian nu SHIIIT ! bloggar mer sen mst fortsätta ! ♥
En bild på mig som jag tog, förlåt för dålig kvalité på bilden !
De här smyckerna kan man vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0