wop woop

Hej! Kom hem nyss. käkar lite sen ska jag plugga och denna gången så menar jag det. För klockan nio blire dhw. Nästa torsdag inte denna så har vi geografi prov holy god jag kommer faila. Sen veckan därpå har vi grammatik prov. aah.. och nästa vecka har vi teknik prov asså åhh och alla de här proven är stora lixom ojjjuste nu på torsdag har vi matteprov och jag vet inte vad vi håller på med typ och vi fick ha fusklappar med oss?? asså hon e cp den läraren saknar scotten♥
Dagens Outfit!♥
Bild tagen med Nikon D5000
Byxor - cubus 
linne - gina
kofta - BikBok
Halsduk - gina
Ni får gårdagens outfit också eftersom jag inte visa den igår ;)
samma outfit men hade en gul kofta från cubus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0