lååååångt inlägg igen :s

Heej. Det var jättekul på badhuset. Vi åt där, vi började duscha och fixa oss vid 18.00 och var klara halv. Jag trodde inte att vi skulle bli så sena. Iaf vi missade 18.44 bussen så vi fick vänta tills 19.04 bussen kom. På bussen träffade vi på Toril. Vi kom ju hem för längesen men kunde inte blogga för mamma hade datan och plugga. Imorn äre *The Big Day* som ni alla vet hoppas jag så ska jag ta hål i underläppen. Lite spänd men längtar ändå, Tara och Malin kommer spela in och den som filmade bäst den videon lägger jag upp. Hope u like it. Nu ska jag och Tara och Min mamma spela spel. (monopol). ♥♥
Kanske förklarar bästa dagen ♥
Btw igår så glömde jag lägga ut bilden på läppsylet jag köpte det luktar vanilj och smakar vanilj *Love it*
ÄLSKAR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0