Shoppinglista :)

Hej, kom hem för en timma sen. Sitter med Regina som halvsover hehe. Vet ni en sak? Jag är nog lyckligaste tjejen just nu eller enligt mig är jag det. För att ett när jag får mitt barnbidrag vilket är snart så ska jag köpa Dr.Martens plus att jag kommer få 1800kr av min pappa för att köpa lite annat och jag har tänkt ut vad jag ska köpa. Jag ska köpa ett halsband som är äkta silver från guldfynd det är hopp, tro och kärlek halsband. Sen ska jag köpa usa tröjjan från Gina Tricot som jag kallar den. Och till sist ska jag köpa kanske en mössa med pälsboll och om inte så köper jag ett par jeans från details. Och sist men inte minst älskade plattången som jag velat ha länge nu. Ojj, nu vart det mycket som ni skulle anteckna ;)♥
Jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0