Långt inlägg...

GodMorgon! Igår blogga jag inte för att vi var trötta och ville umgås med min mamma och storasyster. Iaf vi hade as kuuuuul, ni anar inte asså shiiit, det var skit läskigt men ändå inte. Det som var läskigast var att man var rädd att det skulle vara ngn i nått av rummen. Vi träffade på Fanny och Ebba som gick i min förra klass och som går i Malins och Irems klass. De var med oss för de var lite smårädd hehe. Jag tog en massa bilder som ni ska få nu och om det funkar så kommer det videos också. Det blev inte att vi ska åka till Elise farmor, för att Malin inte fick och då ville inte jag och Tara hänga med. Så idag vet vi inte så mycket vad vi ska göra men typ baka en kladdkaka sen kanske gå på stan, städa och diska osv. kul liv :)♥
Bildbomb från igår
Gamla gubben ;)
Söt
Suddig bild
The grugde :S
'
FYYY den var inlåst sen i slutet så släppte de ut han/hon och då kom han springande mot oss shiiit
BLOOOOD
HJääälp
ASSÅ HAN RÖRDE MIG MED HANDEN :SSS
♥♥
Clownen som jagade oss
Varulven :)
Militären

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0