Jag saknar dig!

Jag saknar min egna bästa vän. Jag skiter la väl i en kille. Att få tillbaka dig betyder världen för mig. Ta han jag skiter i han bara jag får vara med dig. Jag har kunnat lita på dig sen vi var små. Minns du alla drömmar vi haft tillsammans? Vi har uppfyllt några och jag hoppas att vi kan uppfylla fler och fler. En vecka i Östersund sen ba poff. Vad hände? Jag saknar alla de tider jag vart med dig. Utan dig är jag inget det måste du veta. Du verkar ha kommit över mig förfullt det verkar som du har jättekul med din vän *****. Du verkar inte sakna mig alls. Varje gång jag ska berätta en sak så kommer ditt namn upp och det är för att allt jag gjort/gör så har du vart med♥ Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag saknar dig otroligt och hoppas att du kommer tillbaka till mig. Bästisar bråkar men kommer alltid tillbaka till varandra. Bråkar man inte tyder det att man inte är bästa vänner för alla bästa vänner bråkar men kommer tillbaka till varandra. :'(
De här bilderna kanske förklarar hur kul vi haft tsm♥♥
-Te Quiero♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0