Bästa fredagen med de bästa ♥

Hej! Har inte bloggat ngt idag. Det är för att när jag slutade skolan så gick jag, Katta, Janina och Regina på stan efter det så gick vi hem till Regina och åt och direkt efter det gick vi ut. Vi stack till fritidgården (jag, Katta, Regina, Nejra och Shejla) det var jättekul vi träffade några andra sköna folk hehe. Klockan åtta typ gick vi till kattas place och var inne på chatroulette HAHAHH jag klädde ut mig som khadidje idag igen som de tycker är as kul. Jag typ skrämmer alla haha nerå men typ. Idag hare vart en mysig fredag med de bästa helt enkelt. Imorn kanske jag drar på mariedalcupen med Nejra, Shejla och katta :) berättar om det sen.
Me today
Tryna make this work but you act like a jerk silly of me to keep holding on but the dust cap is oss, you don't know what you've lost. And you won't realise 'til i'm gone. That I was the one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0