OMG, I'm totally in love with you both..♥

heej, asså åhh hade det underbart idag och på kvällen, var med kusinen hennes kompis och en kille , åhh jag gillar två killar hur ska det gå båda är så underbara, och allt. jaja hoppas vi typ kan göra om det imorn har inte så mycket att berätta just nu men jag ska ju sova hos regina idág så aa, mysigt imorn ska man vakna tidigt och dra på workshop day asså jag ska göra ett prov för att de ska se om jag behöver nån hjälp innan jag börja åttan på deras skola. jaja har sjukt ont i magen ;'( seeya biitchess♥

Måste bara tilllägga en sak, asså jag älskar sofijas låtar de e så underbara och man blir så tårögd, typ den hon rappar elr sjunger det e ju så sant fan..♥


Hittade ingen bild så tog jag den här, bra att vet hahah lite hemligt så ingen kan veta vad ni menar
om ni skriver någonstans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0