Tisdag :)

Idag som ni vet så har jag ridning, och jag måste gå för jag vill inte rida igen jag har inte tid med det. för att jag ska ju åka på semester och då kommer jag missa några lektioner och då ska jag ta igen de i förväg och det är lixom nog med de så jag drar till stallet som vanligt idag. Vi ska lära oss att galoppera det ska bli så kul. Elise hänger med så då är det inte lika läskigt.
Men måste plugga lite eftersom jag har omprov i biologi imorn. ♥

Bloggar mer sen såklart ;)

En bild på biologi boken. Om ni undrar vrf det är så suddigt så är det för att det är bärbars kamera som sitter
i datorn eller vad man ska säga och de är inte alltid så bra...


Kommentarer
Postat av: erika moxell:)

fin blogg :) vart rider du? :)

2011-05-31 @ 15:24:15
Postat av: ägaren.

Sv: på tanne jag skrev ju det, haha :)

2011-05-31 @ 23:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0