kussen min..♥

tjeena, idag var jag med min älskade kusin regina, vi hade kuul, vi stack till min kusins barn som alltså är reginas brors barn asså vet ni hur himla gullig deras son är han e typ 1 elr 2 år vet inte men han e såå goo och deras dotter som e 8månader guud asså jag kan ju vara med båda i år för då e så himla sööt, ska nog ta lite bilder på de en annan dag så lägger jag upp de :)♥ jaja e så trött nu så jag ska lägga mig, imorn som ni vet har jag ju inte skola för jag e ledig och är hos min pappa så då kan ju jag blogga många ggr, plus på onsdag ska jag hänga med regina och vara med henne på skolan hela dagen för att se hur det är på engelska skolan där jag kanske ska börja om jag nu flyttar till min pappa för jag har ju kommit in till åttan :)♥


sååå himla söt bild på min kusin älskar henne groovt puss ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Anmäl dig till min foto tävling - http://welikeit.webblogg.se/2011/may/fototavling.html#comment

2011-05-03 @ 19:29:41
URL: http://welikeit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0