BiLdBoMb

tjeena äntligen funkar vårat internet, har allts inte kunnat blogga pga att vårat internet inte vart tillgängligt. är med malin och vi har haft det underbart, både nu och igår hahha, vi har bl.a grillat, svullat i oss varsin ben & jerry's ovh typ marabou polka. idag vet jag inte vad vi ska gör men någonting blir det iaf, men bloggar mer sen när jag vet vad vi ska hitta på. puss ♥
Min♥                                         Malins♥




När vi hållde på att grilla hamburgarna som vi gjorde.


När vi skulle äta.

Maten♥

Min älskade Malin nere på bryggan, ♥

Frukost = två mackor med ost, gurka, tomat och sallad

Igår på idrotten, när jag och malin cyklade på tanddem cykel(stavning)
fett kul var d.♥


Jaa, där fick ni ganska mycket bilder på igårdagens sak, måste bara säga en sak det är typ sommarlov snart fan vad skönt det ska bli attt åka utomlands i två hela månader ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0