ganska långt inlägg..

Ojj, har inte bloggat på två dagar:/ jaja, förlåt igen och igen... sitter iaf på gårn nu och typ har tråkigt, jag ska dra hem klockan 23:30, asså åhh mår så dåligt orkar inte allt går åt helvete, fan ska jag göra allt och allting bara e så jävla fan aahhh... jag vill bara dö! jaja ni kanske inte bryr er så mycket om det men jag ville bara skriva det för det kändes skönt. igår var det ju vårshow och det gick ju ganska bra, vi känade ganska mycket pengar och det var mysigt att vara med klassen men jag längtar verkligen tills jag flyttar, det är ju ganska trist för mina vänner och så men ändå för mig känns det skönt, så då får jag ju hoppas att allt blir som jag tänkt mig. ojj nu vart det långt inlägg :S ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0