Bästa dagen!

Godmorgon alla, jag kanske inte har berättat att jag har tagit hål i örat? men det har jag uppe i brosket, ni får en bild på det. igår så skulle jag blogga och jag gick in på sidan och allt sen börja jag prata i telefon och glömde och så somna jag... jaja kan ju berätta lite om igår dagens dag, jag hängde ju med min kusin till hennes skola den skolan jag ska börja på efter sommaren internationella engelska skolan (IES) det var kuul, för nu vet jag lite hur det känns och allt, de får ju jättegod mat på deras skola jämfört med skolorna övrigt. Och så fick jag reda på att typ på fredagarna innan loven brukar man få dessert muums, och på fredagar är det ju alltid ngt gott hela tiden det kan typ vara pizza, kebabrulle, hamburgare osv, jaja, har inte så mycket att skriva nu men jag skriver mer senare om vad jag ska göra på dagen, cha cha ♥♥


IES i Borås, det fanns ingen större,  

så där är jag, ni ser ju vart jag mena att jag tagit hål där uppe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0