Om mig..

Ni kanske inte visste så mycket om mig för jag har ju inte berättat så himla mycket.
Jag heter LiliaRoss Namroud men vill inte bli kallas LiliaRoss utan Lilia, Lili, Lilly osv inte ross iaf.
Är 13 år gammal fyller 14 år 10:de Juli. Jag är född i Sverige men mina föräldrar är födda i Libanon. Vill bli en massa saker men först ville jag bli polis, men om jag ska bli rik så vill jag ju bli Advokat haha. Kanske kan bli polis som rider på hästar eftersom jag kan rida. Aha vad ska jag mer berätta? Min drömresa är att åka till Thailand och äta massa thaimat hihi. Jag älskar att dansa spela fotboll på sommarn, rida och vara med mina vänner. Min Bästa vän som är min syster kan man säga heter Tara Andersson om hon inte fanns skulle jag inte leva nu. hon betyer allt för mig. Jag skulle göra allt för henne vad hon än säger. Meen det som är det tråkiga att vi bor ungefär 88mil ifrån varandra. Hon bor i Borås och jag i Östersund. Det var ungefär tre år sedan jag flyttade från Borås men jag vill bo kvar där eller bo i göteborg. Min pappa bor där för mina föräldrar är skillda. Ja, mer ska jag  inte berätta nu iaf men om ni undrar nått om mig så kan ni ju fråga. Juste har ju en storasyster som är 17 år och heter Pia hon fyller 18år 12:de April.♥♥


Jag och Tara när vi var i Tomteland som ligger Mora´Tror jag haha.♥♥

Min syster Pia om ni vill veta mer om henne kan ni gå in på hennes blogg
som heter www.piaanamroud.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0