malin bloggar-.-'

Malin min kompis bloggade as mycket igår och då hade jag inte chansen att blogga ganska tråkigt för er då. Vi hade ganska tråkigt men sen vart det ganska kul, det var ju tuur, filmerna var inte jättebra men man får väl vara glad för det som fanns. Jag kollade typ 20 minuter av varje film sen gick jag därifrån för de sög, den bästa var ju I Rymden Finns Inga Känslor men den har jag ju redan sett :/ Nu har jag inget att göra men jag kanske tar och drar till min ''granne'' SOLARIUMET HIhi. Man får ju inte vara blek och istället för smink så solar jag och blir brun i ansiktet och resten av kroppen(orka slösa pengar på smink nu när man inte lixom behöver det iaf inte jag, och bli en ''FJOORTIS'' eller?) JAJA nu så får det räcka kommer mer inlägg sen.

HAHA, en suddig bild från igår. ! ♥

Vart inte så bra bild men jag försökte hihi. Tar en bättre bild idag om
jag drar dit (:♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0