Godnatt♥

Hej, jag kommer inte direkt kunna blogga så ofta när jag är här i stockholm för att jag inte har tillgång till datan ofta. Men jag försöker blogga så mycket jag hinner och kan. Jag och Elise gick iaf runt i stan och sånt det var mysigt. När vi kom hem åt vi lite mango och drack coca cola. Och kolla på Due Date den kanske är gammal men den e fett grym. Just nu sitter vi och myser och planerar vad vi ska hitta på imorgon. Vi ska iaf träffa en Tjej som gick i min klass typ från fyran och neråt och nu bor hon i Stockholm. Och en annan som jag träffade i sommras när jag var i Spanien och hon bor också i stockholm. Men jag vet inte om jag ska träffa båda imorn vi får se. Bloggar kanske innan vi går och lägger oss.

Bilder som vi tog när vi var ute.

Jag.

Jag.
 
Fina Stockholm.



Ser ni en liten bit av Globen ? Kolla rakt fram på bilden så ser man lite. :D

Lite suddig bild men Där kommer vi steka när solen skiner glatt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0