Lips that felt just like the inside of a rose

heejjj, bloggar lite sent för att jag drog till stallet dirr efter skolan, hann kolla på studenterna lite innan bussen kom. Jag fick ha en jävligt pigg häst -.-' men det gick ganska bra ändå kan man säga. Vi galopperade och hoppa, och det var första ¨gången för mig då. as kul.

Idag på sista lektionen hade vi jumpa och jag var inte med så jag gick och gungade lite. Och då kom det en tjej som höll på att säga att jag var gullig och gulligare än henne och lite sånt såååååå underbar tjej må jag säga. Älskar sånna söta flickor som e så snälla. Ville fan inte lämna henne för hon var så go. åhh, men jag träffar henne sen igen när vi börjar skolan för vi har ju lov nu enda till på måndag eller asså vi e lediga på måndan också. Jag kanske kommer att hänga med Elise till stockholm men jag vet inte riktigt hur det kommer bli. Men min syster har tydligen åkt dit. JAJA bloggar mer sen om hur det blir och lite sånt pusss♥♥


Tilda som tjejen då hette. ♥


Jag & Taras hand. det dampade annars hade ni fått dagens outfit.

outfiten är iaf ett vitt linne från ginatricot och en högmidje kjol som e svart och blommig från JC.
Och svarta leggins och ett par boots.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0