10 timmar kvar...

ungefär 10 timmar kvar innan vi ska vakna. Och jag har inte packat klart, jag känner mig som en seg sak just nu jag måste få orken att packa klart. Mamma kommer snart med donken mat muums har inte ätit det på as länge, det fick bli sån mat idag pga att vi ska åka imorn och att jag hade nån gratis sak för att jag e medlem där och då får man det varje år man fyller år och den kupongens datum tar slut snart och sånt. Äntligen har jag fått ett nytt objektiv asså elgiganten kan faktiskt vara sega men de är ändå alltid snälla och har en bra affär jag köper helst allt därifrån speciellt när det gäller elektronik saker. Bloggar mer sen efter jag ätit och packat. Då kan ni få bilder på det eftersom jag äntligen har något att ta kort med !♥



Kommer att sakna min klass, som vart så underbar de två åren.♥

Kommentarer
Postat av: malin

ååh, lilia. du betyder fan allt för mig! vi sa förut att det alltid skulle vara du & jag! hur fan blir det med de nu? jag älskar iaf dig och jag vill att du ska veta att du är en alldeles underbar person, och ni som läser hennes blogg. sluta aldrig med det! för den här tjejen vet verkligen vad hon gör! ♥

2011-06-08 @ 20:57:33
URL: http://esbjornson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0