uddevalla, (;

ojjj, har verkligen inte bloggat på skit länge :o , aja sånt kan ju alltid hända. Igår så hade jag och min kusin nathalie mys kväll och vi hade så kuuul, jag är ju i uddevalla med min pappa, det visste ni ju inte för det har jag väl inte berättat för er, men jag ska faktiskt vara hos min pappa i en vecka till och jag har redan vart en vecka, fast han bor i Borås. Men vi har typ ''alla'' släktingar här i uddevalla och trollhättan. Idag så ska hon sitta barnvakt, så då kan man inte typ ha kuul, för hon måste passa barnet, :/ så det var ju inte så himla kul för mig dåe, jaja ska äta lite frukost nu pusshej !♥


var ju tvungen att lägga upp den här söta bilden, på min familj, ni ser ju
själva att det var sååå längesen jag var ju en bebis som ni kanske ser :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0