OMG!

Herregud, har ni saknat mig eller? har inte bloggat på .. ja ett bra tag, har inte haft nån dator och haft tjejkväll och allting så tyvärr orkade jag inte blogga, nu vet jag vad ni tycker, omg hon suger, men that's life. har vart med elise hela denna awesome helgen vi har svullat i oss fyra ben & jerry's, hon två och jag två, smakerna var typ half baked, och typ nån jordgubb med digestive kaka och jag valde goda, phish food och caramel chew chew, så mumsigt haha, lite pengar som gick åt denna helg så nu kmr jag inte ha några pengar på ett tag har bara lite på mitt konto. just nu sitter jag och pluggar lite svenska glosor, som jag ska ha tills på tisdag och då fyller min STORA syster år (18 år) så då får mamma och jag dra och köpa something som är riktigt stort och awesome :) jaja måste forsätta innan mamma blir galen på mig!♥♥


hade ingen bild just nu så det fick bli denna :) det är i chicago♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0