How can I move on when I'm still in love with you?

Hej!

Förlåt förlåt asså när jag kom åt jag sen stack jag ut med bästa bosna och då hann jag inte blogga. Idag som jag sa köpte jag en sak från vivåga och det var en plattång (Gama). Egentligen skulle jag köpa den nästa vecka men pappa gav mig pengar och sa att jag skulle köpa den och jag vart superglad att jag äntligen kan platta håret utan att låna min kusins. Imorn äre fredag finally. Bästa dagen på hela veckan tror jag. Jag har nog bestämt mig jag ska blogga på blogg.se ett tag till.♥
Dagens outfittttttttttttt på köpet också ;) 

Linne - Monki
Jeans - Cheapmonday! 
(ni ser även plattången i bakgrunden, kommer mycket bättre bild sen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0