Stop bitchin' im just chillin'

Heej, internet har vart lite trögt i några dagar så ni kanske förstår vrf jag nt har bloggat. idag så har jag vart på skolan som vanligt. Jag dampade på en lärare asså han ska vara så elak hela tiden -.- sen så på slutet av skolan hade vi jympa och då var det konditions test och jag och några till gick för vi ville inte springa. sen typ tryga vi lite i lugnvik innan vi trog in t stan. Jag skulle egentligen till elgiganten för att fråga vrf jag aldrig fick tbx min mobil laddare och bara mobilen, plus att jag måste lämna in min system kamera för den har gått sönder, men då när jag kmr hem och frågar mamma när vi ska dra då säger hon att hon först måste hitta försäkringen till kameran och den hitta hon ju aldrig så då blev det inte elgiganten, plus att efter vi hade vart där hade jag tänkt dra och träna för jag skulle på ett pass då man ska dansa men det blev ju inte heller av asså ååhh, fan måste ju gymma ofta annars kommer jag aldrig bli i form t sommarn... fan ta livet ibland.♥


En bild från i sommras när vi var i spanien ( fuerteventura ) så vackert så att det får
bli två bilder till hah ;)

typ nån bild på mig..

OMG saknar stället så sjukt mycket och de två underbara kompisarna jag fick
en som bor i sthlm och en i danmark ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0